Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Om onze dienstverlening te verbeteren willen wij u vragen om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan via ons/onderstaand klachtenformulier, e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
[contact-form-7 id=”3450″ title=”Klachtenformulier”]
Onze gegevens:
Fertilab B.V.
De Hunze 5
8253PX, Dronten
Telefoon: 0321 745005 (tussen 08.00 -17.00 uur)
Email:Â info@fertilab.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.